پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 205118
واکنش وزير ورزش به انتخاب منصوريان توسط استقلال
تاریخ انتشار : 1395/03/13 07:45:43
نمایش : 1397
وزير ورزش و جوانان تاکيد کرد در مورد انتصاب عليرضا منصوريان به سمت سرمربيگري استقلال، فقط مصوبه هيئت مديره باشگاه استقلال را تائيد کرده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمود گودرزي وزير ورزش و جوانان در حاشيه مسابقات جام فجر اظهار داشت: از تاماش آيان پرسيدم سطح مسابقات چطور است و او گفت همه چيز خوب است.

وي افزود: وقتي رئيس فدراسيون جهاني از سطح مسابقات راضي است و همه چيز به خوبي برگزار مي‌شود، قطعا مسابقات خوبي بوده است. اين نشان مي‌دهد که ايران توانايي اين را دارد که در تمامي سطوح مسابقاتي را برگزار کند و سطح کلاس ما بالاست. اميدوارم در آينده نيز ايران ميزبان مسابقات بيشتري باشد.

وزير ورزش و جوانان در خصوص اينکه گفته شده وزير ورزش و جوانان بايد سرمربي استقلال را تاييد مي‌کرد، عنوان کرد: اين حرف خوبي نيست. هيئت مديره سرمربي را انتخاب مي‌کند و چون رئيس مجمع وزير ورزش و جوانان است، بايد اين مصوبه را تاييد يا رد کند که معمولا من به هيئت مديره‌ها احترام مي‌گذارم و تصميم آنها را تائيد مي‌کنم.

منبع:فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html